Powiększ okno przeglądarki

#DOOTI DONUTS

DOOTI DONUTS

Kampania z okazji Światowego Dnia Donuta!

CEL KAMPANII

Jak godnie uczcić Światowy Dzień Donuta? Stworzyć wielki buzz w mediach społecznościowych i pokazać jak powinno się jeść pączki! My robimy to na okrągło (buzz w sensie, bo pączki to tak raz na dwa dni), więc i tym razem nie mogło być inaczej. Chcieliśmy dotrzeć z kampanią do jak największej ilości odbiorców na TikToku. Co mogliśmy zrobić, aby tak się stało? To proste – zaangażować w akcję czołowych polskich TikTokerów tj. Marlena Sojka, Kuba Norek, Havania, Vnarf czy Dominik Rupiński. Kojarzycie? Jeśli nie to znaczy, że nie byliście jeszcze na TikToku.

PRZEBIEG

Każdy z pięciu wybranych Twórców przygotował autorski scenariusz nawiązujący do idei kampanii, a następnie zrealizował go na swoim profilu. Opublikowane treści zawierały lokowanie produktów Dooti Donuts i opierały się głównie na challengach. Twórcy m.in. rozpoznawali smak donutów z zasłoniętymi oczami, jedli na czas czy dobierali stylówki pod kolorowe słodkości.

Żeby dodatkowo zwiększyć zasięg kampanii i zrobić jeszcze więcej donutowego szumu – Influencerzy przygotowali też relacje na swoich Instastories. Rozpromowali w ten sposób konkurs z wykorzystaniem kreatora donutów (https://dootidonuts.pl/kreator).

Cała kampania została dodatkowo wsparta formatem reklamowym Top View na TikToku oraz Bumper Adsami na YouTubie z wykorzystaniem kreacji przygotowanych przez GetHero!

183 203
INTERAKCJI

1 772 214 WYŚWIETLEŃ
NA PROFILACH
INFLUENCERÓW

ZAŁOŻENIA
KAMPANII
ZOSTAŁY
ZREALIZOWANE
W 191,38%

WYNIKI

Rezultaty? Wiadomo – przeszły nasze najśmielsze oczekiwania. I to dosłownie! Założenia kampanii zostały zrealizowane w 191,38%, a treści opublikowane na profilach Influencerów wyświetlono 1 772 214 razy!  Zaowocowało to aż 183 203 interakcjami ze strony obserwujących. Można powiedzieć, że oprócz słodyczy donutów –  kolejny raz poczuliśmy smak zwycięstwa!

|Array|