#WIEDZA

Sprawdź nasze case studies, zobacz artykuły na temat GetHero i przeczytaj sekcję blog, gdzie poruszamy tematy związane z naszą branżą.

Chcesz wiedzieć więcej? Wybierz interesującą Cię kategorię.

01
Case study
LEGO Adults Welcome
LEGO Adults WelcomeLEGO Adults WelcomeLEGO Adults WelcomeLEGO Adults WelcomeLEGO Adults WelcomeLEGO Adults WelcomeLEGO Adults WelcomeLEGO Adults WelcomeLEGO Adults WelcomeLEGO Adults Welcome
Promocja zestawów Lego dla dorosłych!
GetHero case study LEGO Adults Welcome
02
Case study
REEBOK
REEBOKREEBOKREEBOKREEBOKREEBOKREEBOKREEBOKREEBOKREEBOKREEBOK
Promocja modelu butów Club C Double Geo
GetHero case study REEBOK
03
Media o nas
Przewodnik po influencer marketingu IAB
Przewodnik po influencer marketingu IABPrzewodnik po influencer marketingu IABPrzewodnik po influencer marketingu IABPrzewodnik po influencer marketingu IABPrzewodnik po influencer marketingu IABPrzewodnik po influencer marketingu IABPrzewodnik po influencer marketingu IABPrzewodnik po influencer marketingu IABPrzewodnik po influencer marketingu IABPrzewodnik po influencer marketingu IAB
https://www.iab.org.pl
GetHero case study Przewodnik po influencer marketingu IAB
04
Blog
Po co nam hashtagi?
Po co nam hashtagi?Po co nam hashtagi?Po co nam hashtagi?Po co nam hashtagi?Po co nam hashtagi?Po co nam hashtagi?Po co nam hashtagi?Po co nam hashtagi?Po co nam hashtagi?Po co nam hashtagi?
Miliony zdjęć, filmów, artykułów i jeden Internet! Jak w oceanie tylu treści znaleźć coś dla siebie? To pytanie zadał sobie pewien Amerykanin, były pracownik Google - Chris Messina. Zaproponował, żeby zrobić porządek w wątkach na Twitterze i pogrupować tematy za pomocą #. Tym sposobem zapoczątkował erę hashtagów, bez których obecnie ciężko byłoby nam się odnaleźć!
GetHero case study Po co nam hashtagi?
05
Media o nas
Jak przetrwać kryzys?
Jak przetrwać kryzys?Jak przetrwać kryzys?Jak przetrwać kryzys?Jak przetrwać kryzys?Jak przetrwać kryzys?Jak przetrwać kryzys?Jak przetrwać kryzys?Jak przetrwać kryzys?Jak przetrwać kryzys?Jak przetrwać kryzys?
mojafirma.infor.pl
GetHero case study Jak przetrwać kryzys?
06
Media o nas
Nowoczesny marketing
Nowoczesny marketingNowoczesny marketingNowoczesny marketingNowoczesny marketingNowoczesny marketingNowoczesny marketingNowoczesny marketingNowoczesny marketingNowoczesny marketingNowoczesny marketing
pb.pl
GetHero case study Nowoczesny marketing
07
Media o nas
Mikro i nano influencerzy
Mikro i nano influencerzyMikro i nano influencerzyMikro i nano influencerzyMikro i nano influencerzyMikro i nano influencerzyMikro i nano influencerzyMikro i nano influencerzyMikro i nano influencerzyMikro i nano influencerzyMikro i nano influencerzy
mojafirma.infor.pl
GetHero case study Mikro i nano influencerzy
08
Media o nas
Sukces lodów Ekipy
Sukces lodów EkipySukces lodów EkipySukces lodów EkipySukces lodów EkipySukces lodów EkipySukces lodów EkipySukces lodów EkipySukces lodów EkipySukces lodów EkipySukces lodów Ekipy
money.pl
GetHero case study Sukces lodów Ekipy
09
Media o nas
Najciekawsze kampanie
Najciekawsze kampanieNajciekawsze kampanieNajciekawsze kampanieNajciekawsze kampanieNajciekawsze kampanieNajciekawsze kampanieNajciekawsze kampanieNajciekawsze kampanieNajciekawsze kampanieNajciekawsze kampanie
marketerplus.pl
GetHero case study Najciekawsze kampanie
10
Media o nas
“Kim są polscy użytkownicy TikToka” cz.3
“Kim są polscy użytkownicy TikToka” cz.3“Kim są polscy użytkownicy TikToka” cz.3“Kim są polscy użytkownicy TikToka” cz.3“Kim są polscy użytkownicy TikToka” cz.3“Kim są polscy użytkownicy TikToka” cz.3“Kim są polscy użytkownicy TikToka” cz.3“Kim są polscy użytkownicy TikToka” cz.3“Kim są polscy użytkownicy TikToka” cz.3“Kim są polscy użytkownicy TikToka” cz.3“Kim są polscy użytkownicy TikToka” cz.3
nowymarketing.pl
GetHero case study “Kim są polscy użytkownicy TikToka” cz.3
11
Media o nas
Spot dla firmy InPost
Spot dla firmy InPostSpot dla firmy InPostSpot dla firmy InPostSpot dla firmy InPostSpot dla firmy InPostSpot dla firmy InPostSpot dla firmy InPostSpot dla firmy InPostSpot dla firmy InPostSpot dla firmy InPost
media.wec24.pl
GetHero case study Spot dla firmy InPost
12
Case study
adidas x Fortnite
adidas x Fortniteadidas x Fortniteadidas x Fortniteadidas x Fortniteadidas x Fortniteadidas x Fortniteadidas x Fortniteadidas x Fortniteadidas x Fortniteadidas x Fortnite
Wejście marki do świata gamingu w Polsce
GetHero case study adidas x Fortnite
13
Case study
DOOTI DONUTS
DOOTI DONUTSDOOTI DONUTSDOOTI DONUTSDOOTI DONUTSDOOTI DONUTSDOOTI DONUTSDOOTI DONUTSDOOTI DONUTSDOOTI DONUTSDOOTI DONUTS
Kampania z okazji Światowego Dnia Donuta!
GetHero case study DOOTI DONUTS
14
Case study
INPOST
INPOSTINPOSTINPOSTINPOSTINPOSTINPOSTINPOSTINPOSTINPOSTINPOST
10 000 Paczkomatów = 10 000 możliwości - realizacja kampanii dla InPostu!
GetHero case study INPOST
15
Case study
MONTE SNACK
MONTE SNACKMONTE SNACKMONTE SNACKMONTE SNACKMONTE SNACKMONTE SNACKMONTE SNACKMONTE SNACKMONTE SNACKMONTE SNACK
Ugruntowanie pozycji marki Monte Snack w świecie gamingu i budowanie zaangażowania wokół marki, połączone z promocja produktu #BeRightBack
GetHero case study MONTE SNACK
16
Case study
X-FEST
X-FESTX-FESTX-FESTX-FESTX-FESTX-FESTX-FESTX-FESTX-FESTX-FEST
Promocja nowej generacji konsol Microsoft - Xbox Series X oraz Xbox Series S
GetHero case study X-FEST
17
Case study
LG K40
LG K40LG K40LG K40LG K40LG K40LG K40LG K40LG K40LG K40LG K40
Social Friendly, czyli telefon do mediów społecznościowych
GetHero case study LG K40
Do góry