Powiększ okno przeglądarki

#REEBOK

REEBOK

Promocja modelu butów Club C Double Geo

CEL KAMPANII

W lipcu marka Reebok weszła z butami w media społecznościowe, robiąc pozytywny szum wokół nowej odsłony modelu Club C Double Geo! Kampania trwała na przestrzeni lipca i sierpnia 2021 roku, osiągając świetne wyniki.

Zależało nam przede wszystkim na promocji nowego modelu butów Reebok, a co za tym idzie – zwiększeniu jego sprzedaży wśród konsumentów. Treści na Instagramie oraz TikToku najpopularniejszych twórczyń miały w atrakcyjny sposób przybliżyć nową odsłonę modelu Club C, a także zachęcić użytkowników do zakupu.

PRZEBIEG

Do kampanii zaangażowaliśmy 16 influencerek, wśród których znalazły się m.in. dziewczyny z Ekipy (Wersow, Marcysia, Murcix i Fusialka), Aga Grzelak, Julia Pośnik, Marlena Sojka czy Tycjana. Każda z twórczyń przedstawiła produkt na swój sposób, trafiając w punkt!

Influencerki stworzyły autorskie treści, które spełniły oczekiwania Klienta i przede wszystkim zaprezentowały produkt w interesujący sposób. Część twórczyń pokazało buty jako dopełnienie streetwearowej stylizacji. Niektóre przedstawiły je jako element stroju sportowego, a jeszcze inne – sposób na wyrażanie siebie.

W mediach społecznościowych pojawiło się łącznie 49 publikacji:
19 x post, 17 x IGS, 13 x TikTok

1 808 054 – łączna
liczba interakcji

1 801 829
polubień 

6 225
komentarzy

WYNIKI

Materiały publikowane na profilach influencerek wygenerowały łącznie 12 040 852 wyświetleń!

Założenia kampanii zostały zrealizowane w 163,16%, znacznie przewyższając estymację.

|Array|