Powiększ okno przeglądarki

#RAPORT TIKTOK 2022

Czwarta edycja raportu „Kim są polscy użytkownicy TikToka” to kolejna dawka wiedzy na temat jednej z najpopularniejszych platform społecznościowych

na świecie. Pobierz najnowszą odsłonę i sprawdź, jak TikTok zmienił się na przestrzeni ostatnich miesięcy!

Formularz

Wypełnij formularz poniżej:

Badanie zostało przygotowane we współpracy z SWPS – Uniwersytetem Humanistycznospołecznym.
*Obowiązkowe
01
To pole jest wymagane!
02
To pole jest wymagane!
03
To pole jest wymagane!
04
To pole jest wymagane!

Próba badawcza

Badanie przeprowadziliśmy na losowej próbie użytkowników TikToka. Najmłodszy respondent miał 15 lat, a najstarszy – 60 lat. Porównaliśmy też, jak z aplikacji korzystają kobiety i mężczyźni.

Popularność #EduTok

Dzielenie się wiedzą, przekazywanie know-how i dostarczanie odpowiedzi na nurtujące pytania to formaty uwielbiane przez społeczność TikToka. Doskonale widać to w liczbie odsłon hashtagu #EduTok.

Kompendium wiedzy

Badanie ankietowe poszerzone zostało o indywidualne wywiady z respondentami, dzięki czemu raport stanowi komplementarne źródło wiedzy o użytkownikach platformy w różnorodnych aspektach.

Generacja T

Krótka, oszczędna forma dopada każdego z nas, a treści nie wybierają, jeśli chodzi o demografię. TikTok zdobył serca mas, zaś opisywana przez nas Generacja T jest tego pokłosiem. Warto poznać ją bliżej!

Chcesz wiedzieć więcej? Planujesz kampanię na TikToku? Napisz! hello@gethero.pl