#RAPORT TIKTOK 2021

Druga edycja raportu „Kim są polscy użytkownicy TikToka” to kolejna dawka wiedzy na temat jednej z najpopularniejszych platform społecznościowych na świecie.

Sprawdź, jak na przestrzeni ostatnich miesięcy zmienił się TikTok!

Formularz

Wypełnij formularz poniżej:

*Obowiązkowe

Ładowanie formularza...

Pogląd Badania
Badanie zostało przygotowane we współpracy z SWPS Uniwersytetem Humanistycznospołecznym.
Obrazek nawiązujący do tytułu kafelki

Próba badawcza

Przepytaliśmy niemal 1 700 respondentów, aktywnie korzystających z TikToka.
Obrazek nawiązujący do tytułu kafelki

Korzystanie z aplikacji

Dowiedz się, ile czasu użytkownicy spędzają na TikToku. Jak często zaglądają do aplikacji?
Obrazek nawiązujący do tytułu kafelki

Formaty reklamowe

TikTok wciąż się rozwija, oferując coraz nowsze narzędzia dla marketerów. Jak użytkownicy postrzegają reklamy na TikTok’u? Dowiedz się, więcej o ich nastawieniu do dwóch formatów reklamowych na TikToku.
Obrazek nawiązujący do tytułu kafelki

Sukces

Zobacz, w którym kierunku zmierza TikTok? Co w przyszłości będzie definiować ten portal? Sprawdź, jak może wyglądać aplikacja w kolejnych latach.
Do góry