#RAPORT TIKTOK

DRUGA EDYCJA RAPORTU O POLSKICH UŻYTKOWNIKACH TIKTOKA

Druga edycja raportu „Kim są polscy użytkownicy TikToka” to kolejna dawka wiedzy na temat jednej z najpopularniejszych platform społecznościowych na świecie. Sprawdź, jak na przestrzeni ostatnich miesięcy zmienił się TikTok!

PRÓBA BADAWCZA

Przepytaliśmy niemal 1 700 respondentów, aktywnie korzystających z TikToka.

FORMATY REKLAMOWE

TikTok wciąż się rozwija, oferując coraz nowsze narzędzia dla marketerów. Jak użytkownicy postrzegają reklamy na TikTok’u? Dowiedz się, więcej o ich nastawieniu do dwóch formatów reklamowych na TikToku.

DEMOGRAFIA

Dowiedz się, jak kształtuje się demografia badanych użytkowników. Co zmieniło się w porównaniu do poprzedniego roku? Gdzie najczęściej mieszkają i jakiej są płci?

SUKCES

Zobacz, w którym kierunku zmierza TikTok? Co w przyszłości będzie definiować ten portal? Sprawdź, jak może wyglądać aplikacja w kolejnych latach.

Wypełnij formularz poniżej.