Powiększ okno przeglądarki

Media o nas

01
Znów zbadamy TikToka
Znów zbadamy TikTokaZnów zbadamy TikTokaZnów zbadamy TikTokaZnów zbadamy TikTokaZnów zbadamy TikTokaZnów zbadamy TikTokaZnów zbadamy TikTokaZnów zbadamy TikTokaZnów zbadamy TikTokaZnów zbadamy TikToka
Rozpoczęliśmy IV edycję corocznego badania pn. „Kim są polscy użytkownicy TikToka?”
Rozpoczęliśmy IV edycję corocznego badania pn. „Kim są polscy użytkownicy TikToka?”
02
Fenomen unboxingu
Fenomen unboxinguFenomen unboxinguFenomen unboxinguFenomen unboxinguFenomen unboxinguFenomen unboxinguFenomen unboxinguFenomen unboxinguFenomen unboxinguFenomen unboxingu
Redakcja Forbes.pl sprawdza, jak wygląda współpraca polskich firm z influencerami parentingowymi.
Redakcja Forbes.pl sprawdza, jak wygląda współpraca polskich firm z influencerami parentingowymi.
03
Dobre praktyki na polskim TikToku
Dobre praktyki na polskim TikTokuDobre praktyki na polskim TikTokuDobre praktyki na polskim TikTokuDobre praktyki na polskim TikTokuDobre praktyki na polskim TikTokuDobre praktyki na polskim TikTokuDobre praktyki na polskim TikTokuDobre praktyki na polskim TikTokuDobre praktyki na polskim TikTokuDobre praktyki na polskim TikToku
Trudno o lepszą rekomendację, kiedy koledzy z branży doceniają nasze realizacje!
Trudno o lepszą rekomendację, kiedy koledzy z branży doceniają nasze realizacje!
04
Kampania na TikToku w 10 krokach
Kampania na TikToku w 10 krokachKampania na TikToku w 10 krokachKampania na TikToku w 10 krokachKampania na TikToku w 10 krokachKampania na TikToku w 10 krokachKampania na TikToku w 10 krokachKampania na TikToku w 10 krokachKampania na TikToku w 10 krokachKampania na TikToku w 10 krokachKampania na TikToku w 10 krokach
Prosta instrukcja prowadzenia działań marketingowych na TikToku. Dla amatorów i profesjonalistów!
Prosta instrukcja prowadzenia działań marketingowych na TikToku. Dla amatorów i profesjonalistów!
05
Marketing funeralny?
Marketing funeralny?Marketing funeralny?Marketing funeralny?Marketing funeralny?Marketing funeralny?Marketing funeralny?Marketing funeralny?Marketing funeralny?Marketing funeralny?Marketing funeralny?
Tym razem spróbowaliśmy ocenić potencjał influencerski Zakładu Pogrzebowego A.S Bytom!
Tym razem spróbowaliśmy ocenić potencjał influencerski Zakładu Pogrzebowego A.S Bytom!
06
Historia sukcesu GetHero
Historia sukcesu GetHeroHistoria sukcesu GetHeroHistoria sukcesu GetHeroHistoria sukcesu GetHeroHistoria sukcesu GetHeroHistoria sukcesu GetHeroHistoria sukcesu GetHeroHistoria sukcesu GetHeroHistoria sukcesu GetHeroHistoria sukcesu GetHero
Zarząd GetHero opowiedział redakcji Pulsu Biznesu, jak od kulis wygląda branża influencer marketingu.
Zarząd GetHero opowiedział redakcji Pulsu Biznesu, jak od kulis wygląda branża influencer marketingu.
07
Przewodnik po influencer marketingu
Przewodnik po influencer marketinguPrzewodnik po influencer marketinguPrzewodnik po influencer marketinguPrzewodnik po influencer marketinguPrzewodnik po influencer marketinguPrzewodnik po influencer marketinguPrzewodnik po influencer marketinguPrzewodnik po influencer marketinguPrzewodnik po influencer marketinguPrzewodnik po influencer marketingu
Wspólnie z innymi członkami Grupy Roboczej Influencer Marketingu IAB Polska przygotowaliśmy zbiór dobrych praktyk w influencer marketingu.
Wspólnie z innymi członkami Grupy Roboczej Influencer Marketingu IAB Polska przygotowaliśmy zbiór dobrych praktyk w influencer marketingu.
08
Jak przetrwać kryzys?
Jak przetrwać kryzys?Jak przetrwać kryzys?Jak przetrwać kryzys?Jak przetrwać kryzys?Jak przetrwać kryzys?Jak przetrwać kryzys?Jak przetrwać kryzys?Jak przetrwać kryzys?Jak przetrwać kryzys?Jak przetrwać kryzys?
Prezes GetHero wyjaśnia, jak agencja uniknęła zwolnień i obniżek wynagrodzenia podczas pandemii.
Prezes GetHero wyjaśnia, jak agencja uniknęła zwolnień i obniżek wynagrodzenia podczas pandemii.
09
Nowoczesny marketing
Nowoczesny marketingNowoczesny marketingNowoczesny marketingNowoczesny marketingNowoczesny marketingNowoczesny marketingNowoczesny marketingNowoczesny marketingNowoczesny marketingNowoczesny marketing
Puls Biznesu wyróżnił nas tytułem Gazeli Biznesu 2021!
Puls Biznesu wyróżnił nas tytułem Gazeli Biznesu 2021!
10
Mikro i nano influencerzy
Mikro i nano influencerzyMikro i nano influencerzyMikro i nano influencerzyMikro i nano influencerzyMikro i nano influencerzyMikro i nano influencerzyMikro i nano influencerzyMikro i nano influencerzyMikro i nano influencerzyMikro i nano influencerzy
Sprawdzamy, jak pandemia COVID-19 wpłynęła na rozwój influencer marketingu.
Sprawdzamy, jak pandemia COVID-19 wpłynęła na rozwój influencer marketingu.
11
Sukces lodów Ekipy
Sukces lodów EkipySukces lodów EkipySukces lodów EkipySukces lodów EkipySukces lodów EkipySukces lodów EkipySukces lodów EkipySukces lodów EkipySukces lodów EkipySukces lodów Ekipy
W rozmowie z Money.pl managerowie GetHero opowiadają o najgłośniejszej kampanii w 2021 roku.
W rozmowie z Money.pl managerowie GetHero opowiadają o najgłośniejszej kampanii w 2021 roku.
12
Najlepsze kampanie
Najlepsze kampanieNajlepsze kampanieNajlepsze kampanieNajlepsze kampanieNajlepsze kampanieNajlepsze kampanieNajlepsze kampanieNajlepsze kampanieNajlepsze kampanieNajlepsze kampanie
Opowiadamy o najciekawszych kampaniach 2021 roku na łamach Marketer Plus.
Opowiadamy o najciekawszych kampaniach 2021 roku na łamach Marketer Plus.
13
Kim są polscy użytkownicy TikToka?
Kim są polscy użytkownicy TikToka?Kim są polscy użytkownicy TikToka?Kim są polscy użytkownicy TikToka?Kim są polscy użytkownicy TikToka?Kim są polscy użytkownicy TikToka?Kim są polscy użytkownicy TikToka?Kim są polscy użytkownicy TikToka?Kim są polscy użytkownicy TikToka?Kim są polscy użytkownicy TikToka?Kim są polscy użytkownicy TikToka?
Kim są polscy użytkownicy TikToka?
Kim są polscy użytkownicy TikToka?
14
Spot dla marki InPost
Spot dla marki InPostSpot dla marki InPostSpot dla marki InPostSpot dla marki InPostSpot dla marki InPostSpot dla marki InPostSpot dla marki InPostSpot dla marki InPostSpot dla marki InPostSpot dla marki InPost
Rezi został bohaterem spotu reklamowego InPostu!
Rezi został bohaterem spotu reklamowego InPostu!
Rozpoczęliśmy IV edycję corocznego badania pn. „Kim są polscy użytkownicy TikToka?”
01
Znów zbadamy TikToka
Case study
Rozpoczęliśmy IV edycję corocznego badania pn. „Kim są polscy użytkownicy TikToka?”
Redakcja Forbes.pl sprawdza, jak wygląda współpraca polskich firm z influencerami parentingowymi.
02
Fenomen unboxingu
Case study
Redakcja Forbes.pl sprawdza, jak wygląda współpraca polskich firm z influencerami parentingowymi.
Trudno o lepszą rekomendację, kiedy koledzy z branży doceniają nasze realizacje!
03
Dobre praktyki na polskim TikToku
Case study
Trudno o lepszą rekomendację, kiedy koledzy z branży doceniają nasze realizacje!
Prosta instrukcja prowadzenia działań marketingowych na TikToku. Dla amatorów i profesjonalistów!
04
Kampania na TikToku w 10 krokach
Case study
Prosta instrukcja prowadzenia działań marketingowych na TikToku. Dla amatorów i profesjonalistów!
Tym razem spróbowaliśmy ocenić potencjał influencerski Zakładu Pogrzebowego A.S Bytom!
05
Marketing funeralny?
Case study
Tym razem spróbowaliśmy ocenić potencjał influencerski Zakładu Pogrzebowego A.S Bytom!
Zarząd GetHero opowiedział redakcji Pulsu Biznesu, jak od kulis wygląda branża influencer marketingu.
06
Historia sukcesu GetHero
Case study
Zarząd GetHero opowiedział redakcji Pulsu Biznesu, jak od kulis wygląda branża influencer marketingu.
Wspólnie z innymi członkami Grupy Roboczej Influencer Marketingu IAB Polska przygotowaliśmy zbiór dobrych praktyk w influencer marketingu.
07
Przewodnik po influencer marketingu
Case study
Wspólnie z innymi członkami Grupy Roboczej Influencer Marketingu IAB Polska przygotowaliśmy zbiór dobrych praktyk w influencer marketingu.
Prezes GetHero wyjaśnia, jak agencja uniknęła zwolnień i obniżek wynagrodzenia podczas pandemii.
08
Jak przetrwać kryzys?
Case study
Prezes GetHero wyjaśnia, jak agencja uniknęła zwolnień i obniżek wynagrodzenia podczas pandemii.
Puls Biznesu wyróżnił nas tytułem Gazeli Biznesu 2021!
09
Nowoczesny marketing
Case study
Puls Biznesu wyróżnił nas tytułem Gazeli Biznesu 2021!
Sprawdzamy, jak pandemia COVID-19 wpłynęła na rozwój influencer marketingu.
10
Mikro i nano influencerzy
Case study
Sprawdzamy, jak pandemia COVID-19 wpłynęła na rozwój influencer marketingu.
W rozmowie z Money.pl managerowie GetHero opowiadają o najgłośniejszej kampanii w 2021 roku.
11
Sukces lodów Ekipy
Case study
W rozmowie z Money.pl managerowie GetHero opowiadają o najgłośniejszej kampanii w 2021 roku.
Opowiadamy o najciekawszych kampaniach 2021 roku na łamach Marketer Plus.
12
Najlepsze kampanie
Case study
Opowiadamy o najciekawszych kampaniach 2021 roku na łamach Marketer Plus.
Kim są polscy użytkownicy TikToka?
13
Kim są polscy użytkownicy TikToka?
Case study
Kim są polscy użytkownicy TikToka?
Rezi został bohaterem spotu reklamowego InPostu!
14
Spot dla marki InPost
Case study
Rezi został bohaterem spotu reklamowego InPostu!