#X-FEST
Premierowy event dla Microsoftu - Xbox Series X oraz Xbox Series S
Kampania przebiegała dwutorowo:
- Pierwszą częścią były filmy i relacje w kanałach własnych influencerów, w których pojawiły się recenzje produktu oraz zaproszenie na event online
- Drugą częścią był trwający 10 dni event! Wydarzenie odbyło się w formie dziesięcioczęściowej transmisji na kanale YouTube Xbox Polska
W pierwszej fazie komunikacji pojawiło się 9 filmów na kanałach YouTube należących do wybranych Influencerów oraz 12 Instagram Stories. Wszystkie publikacje zawierały unboxingi nowych Xboxów i fragmenty gameplay’ów. Stworzyliśmy w ten sposób pomost łączący twórców i emocje towarzyszące im podczas obcowania z 9 generacją konsol z eventem online, w którym również brali udział.
3 200 000 WYŚWIETLEŃ
W DWA TYGODNIE
Trwający ponad tydzień event był prawdziwym świętem graczy – podczas transmisji widzowie mogli zobaczyć wywiady z deweloperami gier, gameplaye, aktywacje z udziałem influencerów znanych z fazy komunikacji, historię serii gier i konsol. Nie zabrakło także tematów około gamingowych, takich jak kącik kulinarny inspirowany grami oraz koncert muzyki z gier!
Podczas X-FEST’u równolegle obywały się dwa konkursy dla widzów, w których można było wygrać atrakcyjne nagrody, w tym nową konsolę Xbox Series X.