Powiększ okno przeglądarki

#MONTE SNACK

MONTE SNACK

Ugruntowanie pozycji Monte Snack w świecie gamingu

KONCEPCJA

Kampania promocyjna Monte Snack, która odbyła się w roku 2019, była przedsięwzięciem na ogromną skalę. Działania promocyjne miały zachęcały użytkowników do wzięcia udziału w konkursie. Wygrani mieli możliwość zagrania z ulubionym gamerem – wśród nich znaleźli się reZigiusz, Gimper, Mandzio i Agu.

Czwórka ambasadorów promowała akcję na swoich kanałach społecznościowych. W ramach kampanii stworzono również filmy promocyjne typu bumper ads z ich udziałem. Kanapka Monte Snack przedstawiona została jako idealną przekąskę dla gracza – szybka i sycąca.

Play

28
BUMPERÓW

100 000 000
REAKCJI

PONAD
30 000 000
WYŚWIETLEŃ NA YOUTUBE

PGA I KONKURS

Udział influencerów w roli ambasadorów zaprocentował w postaci ponad 33 000 zgłoszeń konkursowych. W ramach nagrody 400 osób uzyskało szasnę zagrania z wybranym twórcą.

Marka Monte Snack była także obecna na największych targach gier komputerowych w Polsce – Poznań Game Arena. Na stanowisku znajdował się charakteryzowany bus z gry Fortnite, cosplayerzy, ścianka do zdjęć oraz stanowiska gamingowe dla odwiedzających.

|Array|