Powiększ okno przeglądarki

#Foteliki Maxi-Cosi

Foteliki Maxi-Cosi

Instagramowa kampania dziecięcych fotelików!

Produkt:

Foteliki samochodowe od marki Maxi-Cosi należą do absolutnej czołówki w swojej kategorii. Co je wyróżnia? Innowacyjny system 360°, który znacznie podnosi komfort podróży z najmłodszymi!

Stabilna baza, na stałe montowana w samochodzie i lekkie, poręczne nosidełko łączą bezpieczeństwo i wygodę – czyli to, co najważniejsze dla świeżo upieczonych rodziców. To właśnie do tej grupy chcieli dotrzeć przedstawiciele marki, którzy poprosili nas o pomoc.

Play
Realizacja

Do udziału w kampanii zaprosiliśmy 9 młodych mam, które na Instagramie dzielą się najpiękniejszymi chwilami swojego macierzyństwa – to m.in. Kasia Grabowska, Olga Przybysz, Natalia Makowska i Julia Canew. Każda z dziewczyn otrzymała do testów własny fotelik Maxi-Cosi, dopasowany nie tylko do potrzeb malucha, ale także do i ich stylu życia.

Tuż przed wysyłką produktów rodzice odpowiedzieli na zestaw pytań, które pozwoliły nam wybrać najlepszy dla nich model. Czym jeżdżą na co dzień – SUV-em, czy klasycznym kombi? Czy mieszkają w domu? A może w bloku bez windy? Jak często dzieci podróżują razem z rodzeństwem? Każda odpowiedź miała znaczenie, a drobiazgowe pytania dowiodły, że marka doskonale zna oczekiwania rodziców i potrafi ułatwić im codzienne obowiązki!

Testy fotelików trwały łącznie aż 3 miesiące – po tym czasie dziewczyny mogły podzielić się wrażeniami ze społecznością swoich fanek. Rezultat? Ogromne zainteresowanie nowatorskim rozwiązaniem Maxi-Cosi, cenne rady dotyczące bezpiecznej jazdy z dziećmi i niezwykle ciepły odbiór kampanii. Zobaczcie!

27 kreacji
na IG i YT

680 tys.+
odsłon

42 tys.+
polubień

Wyniki

Komentarze pod postami mówią wprost – foteliki Maxi-Cosi i wykorzystana w nich technologia to jedne z najlepszych produktów na rynku. W kampanii zostały zrealizowane wszystkie cele klienta – wskazanie ich mocnych stron, przeprowadzenie wiarygodnych testów, a także upowszechnianie wiedzy i edukacja w kwestii bezpieczeństwa. Kropką nad i okazała się końcowa liczba odsłon, która przebiła początkową estymację o ponad 40%. A co na to marka?

Byliśmy bardzo zadowoleni nie tylko z wyników tej kampanii, ale przede wszystkim z trafnego doboru influencerek. Młode mamy, prowadzące różnorodne style życia, świetnie zaprezentowały szeroką ofertę fotelików i możliwości ich dopasowania do oczekiwań rodziców – Magdalena Popek-Spłuszka, Trade Marketing Manager Poland w Dorel Polska.

O sprawny i terminowy przebieg działań zadbała niezastąpiona Dominika Burszta, pod czujnym okiem Karoliny Mossur z Teamu Parenting.

|Array|