#INPOST

25.03.2021
#LIFESTYLE
10 000 Paczkomatów = 10 000 możliwości! Tak wyglądała nasza realizacja kampanii dla InPostu!
CEL KAMPANII

Celem kampanii było rozprzestrzenienie informacji o dziesięciotysięcznym Paczkomacie, który 6 grudnia 2020 roku stanął we Wrocławiu. W tym celu wykorzystane zostały działania z infleuncerami, których zadaniem było dotarcie do widowni na swoich profilach w mediach społecznościowych.

Działania zostały przeprowadzone z wykorzystaniem postów i Stories na Instagramie. Influencerzy mieli za zadanie podkreślić, że 10 000 Paczkomatów to wygoda – każdy ma go blisko, są nowoczesne, wygodne i bezpieczne.

AKCJA CHARYTATYWNA

Kampanii towarzyszyła również akcja charytatywna, w ramach której z okazji postawienia dziesięciotysięcznego Paczkomatu, InPost przekazywał najnowsze konsole Xbox Series X wraz z grą Just Dance 2021 wskazanym przez twórców domom dziecka. Dzięki temu 10 placówek otrzymało świąteczny prezent.

INPOST

10 POSTÓW NA INSTAGRAMIE

21 RELACJI NA INSTAGRAMIE

2 890 842 WYŚWIETLEŃ W SOCIAL MEDIA

CASE STUDY
CASE STUDY
Do góry