Reklama wideo w Internecie – GetHero

Podoba się? Podziel się z innymi!

Rynek reklamowy wciąż ewoluuje i w ciągu ostatnich lat znacznie zmienił swoją formę, przechodząc z mediów tradycyjnych do nowych mediów internetowych. Bacznie obserwujemy wszystkie nowości, żeby móc oferować najlepsze usługi w zakresie reklamy wideo, w której się specjalizujemy. Liczne doświadczenia i researchowanie trendów klarują prostą prawdę: reklama wideo to złoty środek dotarcia do najtrudniejszej grupy odbiorców, jaką jest młodzież. Wierzymy, że niestandardowe rozwiązania, przekaz emocjonalny oraz profesjonalne zaplecze techniczne są w stanie sprawić, że reklama wideo, która jest jedną z naszych największych pasji, pozwoli nam wzbić się na reklamowe wyżyny.

Dlaczego reklamowanie się za pomocą wideo przoduje nad innymi formami promocji? Przede wszystkim reklama wideo daje niecodzienne możliwości stworzenia kreacji oraz narracji, które oddziałują na odbiorców na wielu płaszczyznach. To właśnie wspomniane oddziaływanie na odbiorcę uważamy za klucz do sukcesu. Możliwość interakcji twórcy z widzami i na odwrót jest jedną z największych zalet tego modelu reklamy. Odbiorcy błyskawicznie mogą zareagować na treść filmu poprzez sekcję komentarzy, w efekcie czego twórca dostaje równie błyskawiczny feedback do swojego materiału. Co więcej, interakcja polega także na odsyłaniu widzów do zamieszczanych linków w opisie filmu, przez co widzowie mogą bezpośrednio dostać się na witryny reklamowanych marek oraz produktów.

Wideo marketing w czasach AdBlocka często jest jedyną alternatywą w docieraniu do widza. Bardzo duża część odbiorców broni się przed reklamami, a AdBlock bardzo skutecznie je ukrywa. Z tego powodu marketing wideo jest najskuteczniejszą formą reklamy, gdyż zwyczajnie nie da się od niej uciec. Wideo marketing jednak ma to do siebie, że ludzie nie chcą „uciekać”. Ludzie lubią ten typ reklamy, ponieważ nie jest ona tak nachalna, jak reklama telewizyjna. Reklama wideo jest bardzo szczerą formą przekazu, wzbudzającą zaufanie wśród widzów. Nie występują w niej wynajęci aktorzy i nie wypowiadają wyuczonych na pamięć tekstów. W wideo marketingu występują twórcy dobrze znani widzom, którzy najczęściej reklamują produkty zgodnie z własnym uznaniem oraz szczerością. Zaufanie widzów do reklamującego twórcy przekłada się także na wzrost zaufania do danego produktu lub producenta.

Ekspansja urządzeń mobilnych stwarza ogromne możliwości dla marketingu wideo. Ludzie używają swoich smartfonów w każdej sytuacji, wszędzie i o każdej porze, są więc bez przerwy podatni na działanie marketingu wideo. Z raportu Ericssona TV i Media z 2016 roku jasno wynika, że w stosunku do 2012 roku nastąpił wzrost używania smarftonów o 200 godzin, co oznacza, że w ciągu tygodnia materiały wideo oglądamy średnio przez 25 godzin. Należy przy tym pamiętać, że wzrost popularności urządzeń mobilnych ma także swoje konsekwencje, dlatego materiały wideo powinny być opatrzone napisami. Dlaczego? Ludzie bardzo często oglądają filmy w miejscach publicznych, gdzie nie zawsze jest możliwość włączenia dźwięku.

„Według ReelSEO ponad 90 proc z 600 przebadanych profesjonalistów branży marketingowej przyznało, że wykorzystywało treści wideo w celach marketingowych”. Ten wynik świadczy o postępującej dominacji marketingu wideo w świecie reklamy. Większość reklamodawców decyduje się na ten rodzaj reklamy, ponieważ jest on efektywny, szczery, bezpieczny, tańszy, ale przede wszystkim przyszłościowy.

Dodano 12 grudnia 2016

Back to Top